O nouă abordare a comunicării eficace și eficiente, ascultării active și empatice și feedback-ului constructiv.

I. La ce te ajută acest program ?

Dezvoltarea competențelor de comunicare, cu tine şi cu ceilalţi, este soluţia cea mai la îndemână, mai eficace, mai ieftină şi cu efecte pe termen lung pentru:

  • autenticitate, încredere în sine și respect pentru sine;
  • creșterea calității relațiilor;
  • creșterea cooperării și a productivității;
  • gestiunea emoțiilor negative / stresului;
  • integritate în acțiunile de fiecare zi;
  • protecția sănătății.

Cu condiția să te obișnuiești să comunici SCOP, adică onest, sănătos, productiv, constructiv. Și cu tine, și cu ceilalți.

Angajatorii au de câştigat dacă angajaţii lor comunică nu doar eficient, ci SCOP :

  • obiectivele pot fi atinse mai repede şi cu costuri mai mici (oamenii colaborează mai bine și găsesc mai repede soluţii  adecvate pentru rezolvarea problemelor);
  • sunt plătite mai puţine concedii medicale, pentru că stresul cotidian se reduce semnificativ;
  • motivaţia angajaților crește;
  • retenția angajaților e mai bună.

Cuplurile şi părinții au de câştigat : relaţiile de familie devin mai armonioase, iar sănătatea membrilor familiei e mai bine și mai ieftin protejată.

II. Cine poate beneficia de acest program ?

  • Manageri (individual)
  • Echipe manageriale
  • Echipe de muncă: angajaţi + manager

III. Ce beneficii specifice obţii ?

1. Ascultarea şi înţelegerea 

Dacă vrei să fii ascultat/ă şi înţeles/înțeleasă, trebuie să înveți să (te) asculţi şi să (te) înţelegi tu însuţi / însăți.

Descoperi care sunt obişnuinţele tale de ascultare şi de interpretare / înţelegere care te împiedică să ajungi la rezultatele dorite și îți generează stres.

  • Schimbi aceste obișnuințe nesănătoase și neproductive: descoperi și antrenezi alternative de ascultare şi de interpretare oneste, care te ajută să îți atingi obiectivele, să construiești și să întreții relații mai bune și să îți protejezi mai bine sănătatea.
  • Antrenezi capacitatea de autocontrol.
  • Înveți să te asculți și să te înțelegi mai realist și mai profund pe tine însuți / însăți.

Folosim instrumente noi, care te ajută să vezi lucrurile mult mai realist și mai profund și, în consecință, să obții într-adevăr rezultate pe termen lung:

comunicare: ascultare și feedback SCOP

comunicare: ascultare si feedback SCOP comunicare: ascultare si feedback SCOP

2. Asertivitatea și diplomația

  • Descoperi cât de constructiv, ori conflictual-destructiv, e modul tău de a comunica, sau de a ascunde, ce gândești și ce simți.
  • Înveți să vorbești cu tine însuți/însăți mai onest, sănătos, productiv și constructiv.
  • Antrenezi abilităţile de a spune deschis ce gândești și ce simți, într-un mod onest, sănătos, productiv și constructiv.

3. Feedback şi feed-forward

  • Descoperi cât de benefic sau cât de păgubos pentru obiectivele tale, pentru sănătatea ta şi pentru relaţiile tale (cu partenerii, subalternii, şefii, colegii, soțul/soția, copiii, părinții) este stilul tău actual de a le spune – sau de a le ascunde – ce gândești despre performanţele sau comportamentele lor.
  • Afli ce consecinţe pot avea « etichetele » pe care le gândești şi le comunici – ție însuți / însăți și celorlalți.
  • Antrenezi abilităţile de a oferi feedback şi feed-forward SCOP (oneste, sănătoase, productive, constructive).
  • Antrenezi abilităţile de a primi SCOP (onest, sănătos, productiv și constructiv) feedback şi feed-forward.
  • Înveți să-ți dai ție însuți / însăți, feedback şi feed-forward SCOP.

IV. Cum se desfăşoară programul ?

  • După o metodă interdisciplinară proprie, care împletește flexibil resurse din coaching, consiliere, mentorat, training, educație și cercetare calitativă.
  • Practic, fiecare pas în parte şi programul în ansamblu este un exerciţiu continuu, astfel încât aceia care participă cu mintea foarte deschisă și acceptă toate provocările învață, nu doar din ce se spune explicit, ci şi din modul în care se spun şi se fac lucrurile în timpul programului (learning by doing).
  • Durata programului și detaliile de organizare a sesiunilor variază, în funcție de beneficiile pe care le dorește fiecare client.*

Mărturii video

V. Resurse suplimentare la care ai acces gratuit chiar acum:

Articole scrise de clienți, despre procesele de transformare pe care le-au parcurs

Comunicaţi constructiv, ori doar „efectiv” şi „eficient”?

Comunicare şi frici: poate vă recunoaşteţi în povestea acestui om de afaceri

Comunicare şi putere: limite ale modelelor „de succes”

12 recomandări pentru o comunicare constructivă

Abonare la newsletter


Abonează-te aici

Programează o sesiune


Contact

Ma intereseaza opinia ta, scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi publica. Campurile obligatorii sunt marcate cu *