De ce sunt aroganţi şeful tău, Adrian Năstase şi artistul pe care îl admiri cel mai mult?



10.30.2012

Motto: Înţeleptul învaţă pe pielea altuia, prostul nici pe a lui. V-aţi întrebat vreodată cum ajung mulţi oameni să penduleze între siguranţă de sine, deseori arogantă şi agresivă, şi anxietate, depresie sau chiar tentativă de suicid? Sigur, artiştii şi vedetele de televiziune sunt cazurile cele mai vizibile şi cele mai expuse la astfel de oscilaţii….

Burnout: când arzi ca o lumânare aprinsă la ambele capete

Burnout: când arzi ca o lumânare aprinsă la ambele capete



10.27.2012

Privește atent și compară aceste două fotografii: în prima, eram cu 10 ani mai tânără… și de 10 ori mai tristă și mai fără viață! De 5 ori internată în spital în anul respectiv, pentru afecțiuni foarte serioase – pe care, după ce am luat deciziile pe care le-am luat în anii care au urmat,…

De ce să nu plângi după statut, iubire romantică şi căsătorie



10.23.2012

Publicat inițial în Cariere, unde are mai mult de 7000 de vizualizări. Unii experţi le consideră nevoi umane fundamentale. Vă prezint foarte pe scurt trei modele recente, fundamentate unul pe studii din neuroştiinţe, altul pe combinarea psihologiei nevoilor umane cu observaţii directe în procese de coaching, iar cel de-al treilea pe studii empirice de psihologie…

Mingea şi balansoarul: original, despre nevoi umane profunde



10.17.2012

“Harvard and Maslow were right: Human needs are the central organizing construct for personality and behavior.” (Steven Reiss) În ultimele decenii, oamenii caută tot mai mult autenticitatea, motivația profundă pentru ce fac și împlinirea. Iar angajatorii se confruntă cu o nouă presiune, tot mai puternică, atragerea, păstrarea și ”motivarea” resurselor umane suficient de performante. V-ați…

“Cine sunt eu?” şi “Care e sensul vieţii mele?”



10.09.2012

Articol publicat în Cariere  Ai deja răspunsuri pentru aceste întrebări? Te simţi suficient de bine cu ele? Sau fără ele? Dacă nu, îţi ofer în acest articol o metodă practică, la îndemână, pentru a le căuta. Este, totodată, şi o metodă eficace pentru respectul de sine, automotivare, creştere a performanţelor şi relaţii mai bune în…

Einstein şi “Cine sunt eu?”. Despre performanţă, metodă şi identitate



10.09.2012

“Cine sunt eu? ” şi “Care e sensul vieţii mele? ” sunt întrebări pe care mai devreme sau mai târziu ajungi să ţi le pui, oricât de pragmatic, realist, superior sau genial te-ai crede tu şi oricât de materialist, dur, superficial sau cinic te-ar crede alţii. Cu cât ţi le pui mai devreme şi mai…

12 recomandări pentru comunicare sănătoasă și productivă

12 recomandări pentru comunicare sănătoasă și productivă



10.02.2012

„Problema nu e cine va arunca primul piatra; ci cine va fi acela care va începe să construiască ceva cu ea”. (Sloan Wilson) Publicat în revista Cariere Cine te împiedică pe tine să începi de astăzi să comunici mai sănătos și mai productiv decât până acum? „E greu, trebuie timp şi efort”, vor opune rezistenţă…

Cum gestionăm incertitudinea, frica pentru ziua de mâine?



09.27.2012

Iată ce îmi recomand eu mie – iar tu, dacă vrei, poţi să te inspiri de aici… Obişnuieşte-te să participi, să te angajezi în cât mai multe activităţi şi grupuri, pe poziţii diferite ! ‘Să nu joci niciodată totul pe o singură carte’, oricât de sigură ţi-ar părea ! Fă să conteze atât de multe…

Comunicare şi frici: poate vă recunoaşteţi în povestea acestui om de afaceri



09.25.2012

Publicată pe site-ul asociaţiei Femei în Afaceri. Daca aceasta istorie v-a pus pe ganduri, nu ezitati sa exersati: Care e, de fapt, problema dumneavoastra in „problema” care va framanta cel mai tare astazi? De ce va temeti, fara sa constientizati sau fara sa recunoasteti? Cum cautati „tratamentul” care sa elimine sau sa slabeasca temerile respective?

Comunicare şi putere: limite ale modelelor „de succes”



09.24.2012

Preluat în Cariere Numai cine ştie să pună sub semnul întrebării şi să testeze în propria experienţă tot ce învaţă din traininguri, seminarii, ateliere, coaching, articole, cărţi, cursuri etc., să observe limitele modelelor învăţate, iar apoi să creeze altele, mai adecvate la realităţile pe care le trăieşte, poate spera la vreo realizare solidă, sustenabilă pe…